وجود ۱۱۸ شرکت دانش‌بنیان در کرمان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان گفت: اقدامات خوبی در زمینه دانش‌بنیان انجام شده است و هم اکنون ۱۱۸ شرکت دانش‌بنیان در کرمان وجود دارد. 

کارگروه آموزش، پژوهش، فنآوری اطلاعات و نوآوری استان کرمان، بعدازظهر چهارشنبه ۲۳ خرداد با حضور استاندار کرمان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایر اعضا در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این جلسه با تاکید بر اتمام کار‌های نیمه تمام در حوزه دانش‌بنیان، گفت: توسعه تفکر دانش‌بنیان در همه حوزه‌ها بویژه در آموزش و پرورش و دانش‌آموزان باید شکل گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اقتصاد دیجیتال در استان باید با جدیت پیش رود، بیان کرد: تقویت شرکت‌های استانی هم باید در دستور کار قرار گیرد، ما نیز همکاری لازم را در این زمینه خواهیم داشت. 

استاندار کرمان با ابراز امیدواری نسبت به اتفاقات خوشایند طی امسال در حوزه دانش‌بنیان، بیان داشت: در استان شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده‌ایم، اما انتظار ما بیشتر از این است و متاسفانه نامهربانی‌هایی در این حوزه انجام شده است. 

محمدرضا وحیدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در این جلسه گفت: اقدامات خوبی در زمینه دانش‌بنیان انجام شده و هم اکنون دارای ۱۱۸ شرکت دانش‌بنیان در استان کرمان هستیم. 

وی بیان داشت: طی بررسی‌های انجام شده، استان کرمان موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در حوزه دانش‌بنیان شده و این درحالی است که طی پارسال استان در رده دهم قرار داشته است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار