فداکار گفت: با وجود همه سختی‌ها، اتفاقات مثبتی در فضای اقتصادی کشور رخ داد و رشد اقتصادی کشور را مدیون تکیه بر توان داخلی هستیم.

محمدمهدی فداکار چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه در قرارگاه استانی جهاد تبیین که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، معاونان و مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت مشارکت مردمی گفت: باید باورها و اعتقادات مردم و دستاوردهای انقلاب و خون شهدا را حفظ کنیم.

وی افزود: دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی، کارنامه بزرگ قابل ارائه‌ای دارد و در کنار همه سختی‌ها و اتفاقات‌ جنگ ارزی و جراحی اقتصادی که ایجاد شد، اتفاقات مثبتی در فضای اقتصادی رخ داد و مردم علی‌رغم بمباران رسانه‌ای در کنار دولت پای کار آمدند و دستاوردهای دولت باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار کرمان بیان داشت: دولت، الگوی مدیریتی شهید رئیسی را با ویژگی‌هایی شروع کرد که مورد علاقه مردم بود که مهم ترین آن اخلاص در عمل و همگامی با مکتب شهید سلیمانی است و این اخلاص در عمل را در شخصیت هر دو شهید شاهد بودیم.

فداکار، پرکاری را یکی دیگر از امتیازات دولت سیزدهم دانست و افزود: پرکاری دولت عجیب بود و همواره نشاط و جدیت در فعالیت‌ها موج می‌زد و  شهید رئیسی همه تصمیمات خود را در جلسه‌ها به نفع مردم اعلام می‌کرد و مطیع ولایت‌فقیه بود.

وی با اشاره به خصوصیات شهید جمهور گفت: شهید رئیسی، تمام موضوعات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب به خصوص در حوزه جوانی جمعیت، دانش‌‌بنیان‌ها و جهش تولید را به طور جدی دنبال می‌کرد و عمل به آن ها را یک ضرورت می‌دانست.  

استاندار کرمان در خصوص ظرفیت‌های دولت در حوزه اقتصادی گفت: بانک جهانی میانگین رشد اقتصادی دهه ۹۰ را دهه از دست رفته اقتصاد ایران دانسته است، اما اکنون و در حال حاضر به رشد ۴ درصدی رسیدیم که مدیون تکیه بر توان داخلی است، همچنین در ۲ سال اخیر بیش از ۱۴ درصد سرمایه‌گذاری مثبت در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در عرصه بین‌الملل دولت نه تنها کوتاه نیامد، بلکه هجومی وارد عمل شد و موفق بود، گفت: با مقاومت توانستیم فضای بسته را باز کنیم و با تولید داخل اقتصاد را بالا بردیم.

فداکار تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی در سطح استان اجرایی شده و یا در دست اجراست؛ احداث ۳ ورزشگاه استاندارد به همت مس و بیمارستان تخصصی و مجهز به همت گل‌گهر، افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی خطوط توسعه گل‌گهر، پروژه آب رفسنجان که آماده افتتاح است و چند پروژه‌ دیگر که همه آن ها اشتغال‌های مستقیم دارند.

حرکت در راستای خط رهبری و انقلاب، مهم ترین مولفه کاندیدا است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه گفت: جهاد تبیین، طبق گفته رهبر معظم انقلاب، حلال مشکلات جدی کشور در بخش نرم‌افزاری و تنها وسیله دفاعی در برابر دسیسه ناامیدسازی دشمن است.

وی افزود: اگر جهاد تبیین با همه اسلوب و قوانین خودش اجرا شود، خنثی کننده حرکت خطرناک دشمنان است و دشمن فکر و ذهن مردم را مخدوش می‌کند و جهاد تبیین در خطوط دینی ما از جهاد کبیر ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تفاوت بین حق و باطل را مهم دانست و روشنگری در این خصوص برای مردم را تاکید کرد و افزود: خیلی از افراد سخن از حق می‌زنند؛ ولی در زمان کار اول جناح خود را می‌بینند بعد انقلاب را می بینند.

وی بهترین معیار انتخاب کاندیداها را امامین انقلاب دانست و افزود: حرکت در راستای خط رهبری و انقلاب از مهم ترین مولفه کاندیدا است و قدم در راه جبهه حق برداشتن برای مردم مهم است.

حجت الاسلام و المسامین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: کسی که دنبال حقیقت است، خط تخریب‌گر را انتخاب نخواهد کرد و کسی که جلب رضایت ولی امر مسلمین را نداشته باشد، نمی‌تواند کشور را اداره کند و مسئولیت اجرایی داشته باشد.

عملکرد شهید جمهور، بهترین شاخص در انتخابات است

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اینکه ۲۲ روز آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، گفت: الان در اوج عملیات هستیم، دشمن نقطه امیدی برای خودش دیده و از این فرصت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای پمپاژ ناامیدی استفاده می‌کند.

وی اقدامات و عملکرد شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهانش را بهترین شاخص انتخابات دانست و افزود: فعالیت‌های مثبت دولت سیزدهم جای شبهه‌ای ایجاد نخواهد کرد و مشکلی در باب انتخابات نخواهیم داشت.

سردار نظری بحث مشارکت را مهم دانست و تصریح کرد:  بخش عظیمی از جامعه نخبگانی در استان کرمان است که می‌توانند بحث تبیین برای مشارکت و انتخاب سالم را به بهترین نحو انجام دهند و عملکرد بی‌سابقه در ۳ سال خدمت دولت در همه عرصه‌ها باید مورد تبیین قرار گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب، انتخابات یک حماسه دیگر به دنبال حماسه تشییع شهید جمهور خواهد بود و حضور مردم در صحنه همیشه قابل ستایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار