رییس هیات تنیس روی میز استان زنجان:

زنجان از سه رویداد تنیس روی میز کشور میزبانی می‌کند

رییس هیات تنیس روی میز زنجان از برگزاری سه رویداد مهم کشوری این رشته ورزشی در استان خبر داد.

مریم کاظمی راد رییس هیات تنیس روی میز زنجان گفت: طبق برنامه ریزی ها، مسابقات امید پسران کشور در مردادماه، مسابقات تنیس روی میز بانوان پیشکسوت کشور در مهرماه و مسابقات هوپس دختران نونهال کشور در مهرماه به میزبانی زنجان برگزار می شود.

این مسئول ورزشی با اشاره به برگزاری کلاس های داوری و مربیگری درجه سه تنیس روی بانوان و آقایان سراسر کشور، گفت: این دوره آموزشی هشتم تیر امسال به مدت یک هفته در زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: کلاس های داوری و مربیگری درجه یک و ۲ نیز در طول سال در این استان برگزار خواهد شد که زمان آنها از سوی فدراسیون اعلام می شود.

رییس هیات تنیس روی میز استان زنجان، یکی از برنامه های مهم این هیات را آماده سازی ورزشکاران و برگزاری اردوی تمرینی برای بازیکنان توانمند رشته تنیس روی میز در استان ذکر کرد و گفت: ماه گذشته اردوی تدارکاتی دختران و پسران نونهال استان به مدت ۱۰ روز با حضور افشین نوروزی کاپیتان تنیس روی میز کشورمان در زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ماه جاری هم اردوی سه جانبه تمرینی میان استان های آذربایجان شرقی، زنجان و قزوین برگزار شد، خاطر نشان کرد: اردوی برگشت نیز به میزبانی سنندج کردستان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.