اختصاص ۲۵۸ کارگاه تخصصی برای اوقات فراغت دانش آموزان سیستان وبلوچستانی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: برای تابستان امسال ۲۵۸ کارگاه تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در سیستان وبلوچستان اختصاص یافته است.

سالاری گفت: این کارگاه برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، پژوهشی و دینی برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی برنامه ریزی کرده اند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: امسال ظرفیت پذیرش برای کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری استان نزدیک به ۱۰ هزار نفر است.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز در خصوص اجرای طرح‌های اوقات فراغت گفت: سه هزار پایگاه طرح اوقات فراغت برای دانش آموزان در تابستان سال جاری در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس استان پیش بینی شده است.

حسن بروشکی اظهار کرد: در سال گذشته قریب به ۹۲ هزار دانش آموز در رشته‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، هنری، خلاقیت‌های فردی و مواردی از این دست در ۲ هزار و ۶۵۲ پایگاه مدرسه‌ای فعالیت تابستانی داشتند.

وی افزود: با فعالیت صورت گرفته خوشبختانه سیستان و بلوچستان رتبه اول کشور در ثبت نام دانش آموزان در سامانه نورینو را به خود اختصاص داد و ۱۰ درصد ثبت نام کل کشور در این استان اتفاق افتاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: امسال نیز سه هزار پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس استان پیش بینی شده است.

بروشکی بر بهره‌گیری از ظرفیت دیگر نهادها و دستگاه‌ها در کمک به آموزش و پرورش در مسیر غنی‌سازی طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید و خاطرنشان کرد: با تمام توان به دنبال توسعه و ارتقاء فعالیت‌های تابستانی با هدف بهره‌مندی دانش آموزان از این ظرفیت هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.