مشارکت حداکثری مردم و عدم دخالت مدیران دولتی در انتخابات مورد توجه مسئولان باشد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات هشتم تیرماه برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز است بنابراین دو موضوع؛ فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم و عدم دخالت مدیران دولتی و دستگاه‌های اجرایی در این انتخابات باید مورد توجه مسئولان باشد.

 محمدکرمی در جلسه شورای عالی استاندارد استان با اشاره به دلایل اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو پرداخت و اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و با استفاده از انواع توطئه های شوم خود تلاش می‌کنند حضور مردم را در پای صندوق های اخذ رای کمرنگ کنند.  

وی اذعان کرد: میزان مشارکت مردمی در انتخابات و انتخاب رییس جمهوری با پشتوانه بالای مردمی در روابط بین‌المللی و دیپلماسی بسیار تاثیر گذار است و به فرموده مقام معظم رهبری زبان بدگویان کشور را کوتاه می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهادت رئیس جمهور جهادی و همراهان پرتلاششان حادثه تلخی بود ولی مطمئنا حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می‌رود.

کرمی تاکید کرد: تکریم شهدا این است که در هر مقامی هستیم و هر مسئولیتی که بر عهده داریم، با جدیت کار کنیم و گامی در جهت رفع مشکلات مردم برداریم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست گفت: استاندارد در بخش مواد غذایی، ساختمان، تجهیزات ساختمانی و غیره نقش مهمی ایفا می‌کند بنابراین این مجموعه بایستی در زمینه ابزارها و امکانات به فناوری‌های نوین مجهز گردد.

وی با تاکید بر پیگیری مستمر و به موقع امور اظهار داشت: سازمان استاندارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مستقیما با سلامت مردم مرتبط است.
 
محمد کرمی تاکید کرد: تحویل و ترخیص کالاها با دقت و سرعت باید انجام شود و آزمایشات لازم از کالاها در اسرع وقت انجام گردد، تا ذینفعان دچار مشکل نشوند.

 وی با اشاره به روابط مطلوب با کشورهای  پاکستان و افغانستان در زمینه ورود و خروج کالا گفت: بخش آزمایشگاهی در استان و شهر زابل امکانات مناسب و نیروهای توانمندی دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در بخش اعتبارات پروژه‌ها اعتبار لازم تخصیص داده خواهد شد.

کرمی اذعان کرد: استان سیستان و بلوچستان توانمندی لازم و خاصی در زمینه صادرات و واردات دریایی و زمینی دارد.

 وی بیان داشت: همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها یک اصل مهم  بخصوص در زمینه رفع موانع است و پروردگار عالم نیز به همکاری و انسجام برکت عطا کرده و در این صورت سرعت پیشرفت کار افزایش پیدا می کند.
 
کرمی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان باید فعالتر باشد و اتاق بازرگانی استان‌های دیگر را نیز در زمینه ارتباط تجاری با کشورهای همسایه متصل کند و در حوزه افغانستان، پاکستان، عمان و کشورهای آفریقایی نیز فعالیت چشمگیری داشته باشد.

استاندار خطاب به شهردار زاهدان در این جلسه گفت: در زمینه استاندارد سازی وسایل حمل و نقل عمومی نظارت و کنترل بیشتری انجام شود.

وی بیان داشت: در ساخت و ساز ساختمان و صدور پروانه نیز لازم است؛ دقت و نظارت جدی صورت بگیرد تا در آینده با مشکلی مواجه نباشیم.

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار