همزمان با هفته بسیج سازندگی بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ قلم لوازم ضروری بین خانواده‌های نیازمند در کردستان توزیع و اهدا شد.

اکبر اسماعیلی اظهار کرد: به همت سپاه بیت‌المقدس ۲۲ میلیارد تومان بسته معیشتی، یک‌هزار دست لباس ورزشی با ۲۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۳ هزار و ۶۰۰ جفت کفش ورزشی در بین دانش‌آموزان نیازمند و اقشار نیازمند استان کردستان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع هزار قلم کالای اساسی با صرف بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان شامل، یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی فرش و ... در بین نیازمندان طی سال گذشته، عنوان کرد: در این راستا بعد از بررسی‌های صورت گرفته این اقلام بین خانواده‌های نیازمند در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

به گفته وی، یک‌هزار کارت خرید به ارزش یک میلیارد تومان در بین خانواده‌های نیازمند دارای بیمار صعب‌العلاج از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس در اوایل سال‌جاری بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۴ مسجد در سطح استان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس مفروش شده است، افزود: همزمان با هفته بسیج سازندگی توزیع بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی، برپایی نمایشگاه‌های کوچک اقتصاد مقاومتی از صنایع دستی و محصولات مشاغل ایجاد شده، دیدار فرماندهان با جهادگران، اهدای ۳۰۰ قلم لوازم ضروری به خانواده‌های نیازمند، بهره‌برداری از ۶ واحد مسکونی بازسازی شده در قروه انجام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.