مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: نظرسنجی الکترونیکی از کشاورزان استان در راستای اجرای طرح ملی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی انجام می‌شود.

محمدعلی صادقی اظهار کرد: در راستای اجرای موفق طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و شناسایی نقاط ضعف و قوت طرح مذکور و نیل به راهکار‌های مناسب در اجرای طرح، سازمان امور اراضی اقدام به تهیه پرسشنامه الکترونیکی کرده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان از بهره‌برداران بخش کشاورزی درخواست کرد که نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی الکترونیکی با عنوان بررسی وضعیت اجرای طرح یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی به آدرس ۴۳۹۱۳۷۵۰/https://app.epoll.pro مراجعه کنند.

وی افزود: بدون تردید نتایج و یافته‌های حاصل از این طرح پژوهشی که برگرفته از دیدگاه بهره‌برداران و ذینفعان این طرح است، می‌تواند این مدیریت را در اجرای موفق‌تر این طرح با مشارکت مردم یاری کند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: حفظ کاربری اراضی کشاورزی، افزایش سرمایه گذاری در امور زیربنایی، افزایش مبادلات و ارتباطات، کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها، گسترش روحیه تعاون و مشارکت در کشاورزان، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش درآمد کشاورزان، سهولت مکانیزاسیون، مصرف بهینه آب و افزایش راندمان در تولید ازجمله مزایای اجرای طرح یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضـی کشاورزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.