استاندار کردستان گفت: ارزش‌های دفاع مقدس را باید به نسل جوان و نوجوان اطلاع رسانی کرد، چراکه این نسل آشنایی چندانی با آن دوران ندارند.

اسماعیل زارعی کوشا در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سنندج اظهار کرد: با وجود اینکه شاهد مجاهدت‌های زیادی در کردستان در دوران دفاع مقدس و مقابله با ضدانقلاب بودیم ولی تاکنون اثر سینمایی و هنری فاخر در این زمینه تولید نشده است.

استاندار کردستان افزود: ارزش‌های دفاع مقدس را باید به نسل جوان و نوجوان اطلاع رسانی کرد، چراکه این نسل آشنایی چندانی با آن دوران ندارند.

وی اضافه کرد: باید کاری کرد هر مدرسه، عرصه‌ای برای روشنگری و جهاد تببین دوران دفاع مقدس شود تا نسل نو بدانند که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازکننده جنگ نبود ولی با تمام توان در برابر تجاوز دشمن ایستاد و پیروز شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان نیز در این جلسه از برگزاری ۷۰۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

علی کلوندی افزود: این برنامه‌ها از ۳۱ شهریورماه در استان شروع می‌شود و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی رژه نیرو‌های مسلح در استان، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا را از جمله برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در کردستان برشمرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، فضاسازی محیطی، برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین و تولید محتوا برای رسانه‌ها و فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس را ضروری دانست.

برچسب ها: دفاع مقدس ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.