امام جمعه سنندج گفت: عدالت پیامبر اسلام الگوی کامل و جامع برای همه انسان‌ها به ویژه مسئولان است که باید آن را سرمشق کار‌های خود قرار دهند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، با گرامیداشت ماه ربیع الاول و میلاد مسعود و با برکت نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: امروز میلیارد‌ها انسان به دین اسلام ایمان آورده و گسترش این دین الهی در قلب اروپا موجب خشم دشمنان شده است.

وی ارادت مسلمانان ایران به ویژه مردم کردستان به پیامبر اسلام و اهل بیت را مثال‌زدنی توصیف کرد و افزود: عشق و محبت به پیامبر و اهل بیت در کردستان موج می‌زند و همزمان با ماه مبارک ربیع و دیگر ایام سال همواره شاهد برگزاری مراسمات مولودی‌خوانی به یمن و مبارکی میلاد پیامبر هستیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: پیامبر اسلام از چنان جایگاه و مقامی برخوردار است که خداوند تبارک و تعالی در آیات متعدد قرآن از ایشان نام می‌برد و ویژگی‌های خاتم‌الانبیا را مورد اشاره قرار می‌دهد.

وی عدالت پیامبر اسلام را الگوی کامل و جامع برای همه انسان‌ها به ویژه مسئولان دانست که باید آن را سرمشق کار‌های خود قرار دهند و خاطرنشان کرد: خاتم الانبیاء (ص) آمد و دینی را آورد که برای همه زوایای زندگی انسان‌ها در طول تاریخ برنامه دارد و برکت وجودشان در حیات و ممات همواره بر جهانیان سرازیر خواهد بود.

ماموستا رستمی در ادامه به شرایط سخت اقتصادی هم گریزی زد و گفت: مشکلات متعددی در جامعه وجود دارد و امروز خیلی‌ها از بیکاری رنج می‌برند که می‌طلبد در این حوزه چاره‌اندیشی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.