دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: اولین جشنواره رسانه و اعتیاد در استان با هدف فرهنگ سازی، فراگیر کردن مبارزه با اعتیاد برگزار می شود.

علی محمد پناه گفت: محور‌های این جشنواره پیشگیری از اعتیاد، مقابله با مواد مخدر، درمان اعتیاد، فرهنگ سازی و گفتگو محور کردن مقابله با مواد مخدر و اعتیاد، نقش مردم و سمن‌ها در پیشگیری و مقابله با آسیب‌های ناشی از مواد مخدر و قاچاق سازمان یافته است‌

وی بیان کرد:‌این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، فیلم خبری و مستند، عکس، موشن گرافیک و تیتر آماده دریافت اثر شرکت کنندگان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه شرکت در تمامی بخش‌های این رویداد آزاد است، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند در هر بخش ۳ اثر ارسال کنند.

محمد پناه افزود: آثاری قابل شرکت در‌ای رویداد رسانه‌ای را دارد که از یکم شهریور تا ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۳ در یکی از نشریات سراسری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

وی گفت: خبرنگاران متقاضی شرکت در این جشنواره رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج بلوار جانبازان، سایت اداری، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و یا از طریق پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله»، «روبیکا» و «تلگرام» به شماره ۰۹۱۸۳۷۳۰۹۶۰ ارسال کنند.

 محمد پناه بیان کرد: فرصت ارسال آثار تا پایان سال جاری است و اختتامیه این جشنواره فروردین‌ماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد، به صاحبان رتبه‌های اول تا سوم هر بخش، تندیس جشنواره (فقط رتبه اول)، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.