رییس بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید در استان آغاز شده است و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

فرزاد سردارزاده اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع نوشت افزار و لوازم و التحریر، کیف و کفش و مانتو مدارس طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی به اجرا درآمده است.

وی افزود: با توجه به وظیفه ذاتی حوزه نظارت و بازرسی صمت، این اداره کل درنظر دارد در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، بازرسی و نظارت‌های هدفمند را برای جلوگیری از هرگونه استفاده‌ای به انجام رساند.

رئیس بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: برای جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی کالا و خدمات، علاوه بر بازرسی‌های دوره ایی، اقدام به برگزاری و اجرای گشت مشترک از واحد‌های صنفی درسطح عرضه کالا‌های مذکور نیز به عمل خواهد آمد.

سردارزاده با اشاره به اینکه در این راستا ۱۲ گشت مشترک و چندین گشت روزانه به طور موردی برنامه ریزی شده است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ... واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.