سرمربی تیم شمس آذر گفت: جهت ساخت مستند برای معرفی استان، میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنند، چرا بخشی از این هزینه را برای معرفی فوتبال استان اختصاص نمی‌دهند.

سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر در نشست با خبرنگاران با گلایه از حضور کم هواداران در بازی امروز گفت: چرا ما نباید بودجه مناسب داشته باشیم، بودجه تیم‌های لیگ برتری متفاوت است.

دقیقی گفت: جهت ساخت مستند برای معرفی استان، ۱۶ میلیارد تومان هزینه می‌کنند چرا بخشی از این هزینه‌ها را برای معرفی فوتبال استان اختصاص نمی‌دهند که حضور تماشا گر‌ها را در استان داشته باشیم.

وی در ادامه درباره بازی امروز این تیم بیان کرد: امروز استقلال خوزستان با یک دیوار دفاعی عمیق فشار زیادی روی شمس آذر گذاشت، اما با این وجود، شمس آذر با جرات دیوار دفاعی این تیم را شکست.

دقیقی ادامه داد: نبود دو بازیکنی که بیشترین تاثیر را روی تیم داشتند مشهود بود.

وی افزود: تیم ۵۰ روز از بازی‌ها دوربود و با این وجود تنها یک موقعیت به حریف داد.

به گفته این سرمربی؛ دو تعویض داشتیم تا بازیکن‌های غیر هجومی هم در بازی حضور داشته باشند شکل بازی به نحوی بود که اجازه تعویض به ما نمی‌داد.

دقیقی گفت: بازیکن‌هایی که خریداری کرده ایم شاخص نیستند و باید فرصت را برای رشد آن‌ها ایجاد کرد و هنوز مجوز ورود به زمین را ندارند.

سر مربی تیم استقلال خوزستان هم دراین نشست گفت: حدود ۶۰ روز از مسابقات دور بودیم و همین باعث شد ورزشکاران ما ضعیف عمل کنند و ناهماهنگ باشند. 

پور موسوی گفت: مصدوم شدن بازیکنان به خاطر عدم آمادگی جسمانیشان بود.

وی اذعان کرد: شمس آذر تیم قوی است و باید با حواس جمع، بازی می‌کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار