رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه چهار ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در بوکان ۳ هزار و ۶۴۷ واحد است.

مهرداد حبیب نژاد رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به نوسازی ۳ هزار و ۶۴۷ واحد مسکونی در بوکان گفت: تاکنون هزار و ۷۵۷ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده و ثبت پروانه شده‌اند.

وی اضافه کرد: طرح ضوابط تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش برای متقاضیان وارد مرحله اجرایی شد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تقدیر از عملکرد شهرداری بوکان، گفت: با مشارکت شهرداری در خصوص بسته‌های تشویقی و ثبت پروانه‌های در سامانه ستاد اقدامات خوبی در شهرستان بوکان انجام شده است.

حبیب نژاد با اشاره به میزان قیر تخصیص به شهرداری بوکان، اضافه کرد: تاکنون ۷۹۳ تن قیر رایگان به شهرداری بوکان برای توسعه شهری و محلات هدف بازآفرینی شهری تخصیص و توزیع شده است.

وی بیان کرد: ارزش ریالی این میزان قیر تخصیص ۷۵ میلیارد ریال برآورده شده که به صورت رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.