وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار هستیم

یوآو گالنت اعلام کرد اسرائیل طی روز‌های آینده نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار پیرامون جنگ غزه است.

پس از حمله غافلگیرانه جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به مواضع دشمن صهیونیست در هفتم اکتبر که باعث وارد آمدن خسارات سنگین به این رژیم شد، مقامات صهیونیست به دلیل از دست دادن قدرت بازدارندگی خود اعلان جنگ کرده و عملیات نظامی زمینی را از ۲۷ اکتبر آغاز کردند. با این حال، تلفات بالای نظامی رژیم صهیونیستی در کنار ناتوانی ارتش این رژیم در کسب دستاورد‌های ملموس در غزه باعث شده تل آویو در دو راهی پذیرش آتش بس یا ادامه جنگ خونین قرار بگیرد. 

به گزارش الجزیره، یوآو گالنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد اسرائیل نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار خواهد بود. 

این سخنان گالنت در حالی مطرح می‌شود که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی جلسه‌ای اضطراری را به منظور رایزنی پیرامون توافق آتش بس احتمالی با حماس و تبادل اسرا میان دو طرف عصر امروز تشکیل داده است. 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با مقامات ارشد نظامی این رژیم و ارزیابی جنگ غزه، افزود: تصور من این است که ما طی روز‌های آینده نیازمند اتخاذ تصمیماتی سخت و بسیار مهم پیرامون جنگ هستیم. حتی یک لحظه هم از زمان آغاز جنگ و طی ۴۵ روز اخیر نبوده است که من به سرنوشت اسرایمان که در دست حماس هستند فکر نکرده باشم. 

قطر که میزبان دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در دوحه است و روابط خوبی با آمریکا دارد اکنون محوریت میانجیگری‌ها میان طرفین را برعهده دارد. با این حال، تصمیم نهایی پیرامون این میانجیگری بر عهده صهیونیست هاست، جایی که نتانیاهو به دلیل ناتوانی در مقابل فلسطینی‌ها در کانون انتقادات قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
اگر آتش بس کمی طول بکشد،
دولت نتانیاهو فرو خواهد ریخت و
برای همیشه به زباله دان تاریخ خواهد پیوست!
اینطوری پیروزی غزه قطعی خواهد بود۔
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۲۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
شغال بد پوز ، منتظر سلاخی شدن باش
آخرین اخبار