مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در سفریک روزه خود به شهرستان جلفا با فرماندار و ائمه جمعه شهر‌های جلفا و هادیشهر دیدار کردند.

رضایی در دیدار با فرماندار جلفا گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با رسانه ملی و نیز تاکید استاندار محترم آذربایجان شرقی، به زودی شاهد تحولات بزرگی در حوزه صدا و سیمای استان و نیز شناساندن ظرفیت‌های شهرستان‌ها در شبکه سهند خواهیم بود.

وی افزود: شهرستان جلفا جز شهرستان‌هایی است که دراکثر روستا‌های این شهرستان شبکه‌های تلویزیونی پوشش داده می‌شود و در این بازدید‌ها تلاش خواهد شد محدودیت‌های پخش شبکه‌های ملی در نقاط مرزی احصا و نیز همکاری‌ها تقویت شود.

وی در ادامه پیرامون پخش و پوشش خبری و اطلاع رسانی اخبار شهرستان و همچنین وضعیت فنی ایستگاه‌های پخش شبکه‌های صدا و سیما در سطح شهر‌ها و روستاها بحث و تبادل نظر شد.

عطاپور فرماندار شهرستان جلفا نیز در این دیدار گفت: نگاه‌ها باید به شهرستان جلفا نگاه ملی باشد و با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی، گمرکات و منطقه آزاد ارس از مجموعه عوامل صدا و سیمای استان انتظار داریم تا نسبت به معرفی و انعکاس این ظرفیت‌ها در برنامه‌های مختلف استانی گام بردارند.

وی با اشاره به مرزی بودن شهرستان و واقع شدن چندین روستا در مرز با جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان، لزوم تقویت فرستنده‌های رسانه ملی در این مناطق را خواستار شد.

امام جمعه جلفا هم گفت:مستند و انیمیشن هنگ سه نفره برای شهدای شهریور ۱۳۲۰ در حال تهیه و به زودی پخش خواهد شد.

حجت الاسلام هادوی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه نقش اصلی صدا و سیما القای ارزش‌های اسلامی به جامعه است افزود: با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و تهاجم فرهنگی، برنامه اصلی دشمن، تزریق فرهنگ وارداتی به جامعه ایران است که باید در مقابل این توطئه همه ما هوشیار باشیم.

 امام جمعه هادیشهر حجت الاسلام ناصری نیز با اشاره به اینکه برنامه‌های تولید شده تحلیلی از شبکه سهند قابل تقدیر است گفت: با توجه به مرزی بودن شهرستان جلفا و فعالیت‌های دشمنان در مرز‌ها، برنامه‌هایی در زمینه روشنگری و تحولات اخیر منطقه جهت آگاه سازی مردم تهیه و پخش شود.

برچسب ها: رسانه ملی ، صداوسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.