مقاومت فلسطین در شبانه روز گذشته ۱۹ عملیات از جمله ۳ مورد تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام داد.

مرکز اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» ۱۹ عملیات مقاومت را در کرانه باختری و قدس ثبت کرد که ۳ عملیات تیراندازی و پرتاب بمب دست ساز و مقابله با حملات شهرک نشینان و ۱۰ مورد درگیری در مناطق مختلف که در جریان آن یک شهرک نشین زخمی شد، از آن جمله بود.

به گزارش پایگاه اینترنتی الرساله،  در مقابله با حملات شهرک نشینان در منطقه عزون در شرق قلقیلیه یک شهرک نشین بر اثر پرتاب سنگ زخمی شد و خودروی وی آسیب دید.

نیرو‌های مقاومت در جریان مقابله با حملات نیرو‌های رژیم اشغالگر به شهر نابلس آن‌ها را با گلوله و بمب‌های دست ساز هدف قرار دادند. نیرو‌های مقاومت همچنین به سمت شهرک صهیونیست نشین «فیرد یریحو» در اریحا و ایست و بازرسی الجلمه در جنین تیراندازی کردند.جوانان انقلابی با حملات شهرک نشینان در قدس و قلقیلیه مقابله کردند و با سنگ به خودرو‌های آن‌ها آسیب رساندند.در ۱۰ منطقه مختلف در قدس، قلقیلیه، اریحا، جنین، رام الله و نابلس درگیری‌هایی رخ داد و جوانان فلسطینی طی آن به سمت نیرو‌های اشغالگر سنگ پرتاب کردند.

مرکز اطلاعات فلسطین «معطی» در ماه گذشته ۱۱۳۲ عملیات مقاومت را ثبت کرد که ۹۷ عملیات تیراندازی و درگیری مسلحانه با نیرو‌های اشغالگر از جمله آن‌ها بود و ۳۳ مورد آن نیز در جنین انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار