معاون وزیر جهاد با تأکید بر لزوم همکاری واحدهای ستادی و استانی این شرکت برای خدمت‌رسانی به کشاورزان از مصوبه جدید برای خرید تضمینی برنج پُرمحصول خبر داد.

آقای سید سعید راد در مراسم تجلیل و معارفه مدیرکل دفتر حوزه معاون وزیر، با اعلام این که بر اساس مصوبه اخیر، محصول برنج‌کاران را به صورت تضمینی خریداری خواهیم کرد، بر تعامل و هماهنگی بخش‌های مختلف این شرکت برای خدمات‌ هرچه بهتر و بیشتر به کشاورزان تأکید کرد.

او با تأکید بر این که تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا با عملکرد مطلوب در سفره مردم تأثیر مثبت داشته باشیم، افزود: پیگیری پرداخت پول گندم کشاورزان را در اولویت‌ کاری خود قرار داده‌ایم و در این راستا، تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم.

در این مراسم علی تیموری قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس و اکبر شریف‌پور عضو هیئت مدیره و معاون اداری و مالی و حیدرعلی نصر عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در مورد فرآیند خرید و تأمین گندم و سایر کالاهای اساسی توضیحاتی ارائه کردند.

همچنین در این مراسم، از زحمات و تلاش‌های ناصر کمالی که عهده‌دار تصدی مسوولیت مشاور و مدیرکل دفتر حوزه معاون وزیر بود، با اهدای لوح سپاس از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تجلیل شد و مجتبی حافظ ملکی به عنوان مشاور معاون وزیر و سرپرست جدید این حوزه معرفی و لوح ابلاغ ایشان به وی اعطاء شد.

گفتنی است؛ در این مراسم اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار