معاون شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: میزان اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه‌های کشور به ۳۰ میلیون نفر رسیده که در همین راستا می‌توان تا ۴۰ همت در این بخش سرمایه گذاری کرد.

 علی عبدی معاون شرکت فرودگاه‌های کشور در برنامه روی خط رادیو اقتصاد  با بیان اینکه  برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاری در فرودگاه‌های کشور در دستور کار قرار گرفته است گفت: در بسیاری از کشور‌های دنیا  سرمایه گذاری در فرودگاه‌های آنها اجرایی شده است گفت: با توجه به آنکه همواره  حدود ۳۰ میلیون مسافر به صورت ثابت در فرودگاه‌های کشور اعزام و پذیرش می‌شوندبنابراین می‌توان از فرصت‌های سرمایه گذاری در این بخش‌ها در جهت استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کرد.

وی ادامه داد: در راستای جذب سرمایه گذاری در فرودگاه‌های کشور حدود ۲۰۰ فرصت شناسایی شده است که متاسفانه در سال‌های گذشته در این بخش هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و تجار و سرمایه داران می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

معاون شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد:  با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و ظرفیت‌های تجاری که در فرودگاه‌های کشور فراهم شده است باید بتوانیم از میزان مسافرانی که در فرودگاه‌های کشور حضور دارند در راستای سرمایه گذاری در این حوزه‌ها استفاده کنیم.

عبدی تاکید کرد:  میزان سرمایه گذاری که در این بخش صورت گرفته در ۲۰۰ بخش بوده که ارزش سرمایه گذاری‌های انجام شده در این بخش هم به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده که می‌تواند زمینه را برای تقویت سرمایه‌ها در این حوزه فراهم کند.

خبرنگار: محبوبه کباری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار