وزیر بهداشت گفت: تمام تشکل‌های دانشجویی باید برنامه‌های هدفمند داشته باشند.

بهرام عین‌اللهی با بیان این که جوانان رسالت سنگینی در پیشرفت‌های انقلاب و حفظ دستاورد‌های جمهوری اسلامی دارند، گفت: شکرگزاری خداوند باید عملیاتی و با کار و تلاش همراه باشد.

وی ادامه داد: هر فردی با استعداد‌ها و توانایی‌هایی که خدا به او عطا کرده است، باید شکرگزار خداوند باشد. امروز در جامعه با تبلیغات مسموم از سوی دشمنان روبرو هستیم و موارد خلاف واقعی علیه زنان در جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود، در حالی که ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی خانم‌ها هستند.

وزیر بهداشت با اشاره به لزوم وجود احساس مسئولیت در دانشجویان، خاطرنشان کرد: همه باید در مقابل اتفاقاتی که در دنیا و کشور رخ می‌دهد، احساس مسئولیت داشته باشند و برای این کار نیاز به برنامه داریم. عضویت در گروه‌های فرهنگی و دانشجویی به تنهایی کافی نیست و باید با احساس مسئولیت، از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

عین‌اللهی با بیان این که تمام تشکل‌های دانشجویی باید برنامه‌های هدفمند داشته باشند، گفت: دشمن‌شناسی، داشتن تحلیل صحیح از اقدامات دشمنان انقلاب و بصیرت‌افزایی از مهمترین موضوعاتی است که حتما باید در برنامه دانشجویان باشد. خودسازی و دیگرسازی، جان مایه فعالیت فرهنگی و دانشجویی است و نه تنها در خودسازی بلکه باید در دیگرسازی هم موثر باشیم و به دیگران کمک کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.