فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه مهمترین مساله کشور است، گفت: برگزاری انتخابات شایسته در گرو مشارکت همگانی و حضور حداکثری مردم است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای ادارای گفت: صیانت و امانتداری از آرای مردم مهمترین رکن برگزاری انتخابات است که با جدیت توسط وزارت کشور و متولیان ستاد انتخابات در استان‌ها و شهرستان‌ها پیگیری می‌شود.

وی بر اصل بی طرفی در روند اجرای انتخابات تاکید کرد و افزود: از تمام امکانات و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری صحیح و صیانت از رای مردم استفاده خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به ادعا‌های دروغین استکبار جهانی بر رعایت اصل حقوق بشر گفت: آمریکا جنایتکارترین حکومت ضد بشریت و مدعی‌ترین حکومت برای حقوق بشر است و امروز باید ادعای دروغین حقوق بشر آمریکایی را افشا و آنان را رسوا کرد.

عباسی ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ و به شهادت رسیدن ۲۹۰ انسان بی‌گناه آن، اضافه کرد: تاریخ خود گواه و شاهد جنایت‌های آمریکا است.

وی در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه ابراز کرد: که دستگاه قضایی همواره به صورت مستقل عمل کرده و به امید و پناهگاه امن برای افراد ظلم دیده تبدیل شده است.

عباسی تاکید کرد: یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های ممتاز و مثال زدنی امام خمینی (ره) مردم‌داری ایشان بود که این مهم باید مورد توجه جدی مسئولان و مدیران کنونی قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.