فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در جهت اصلاح و بهسازی به شبکه فرسوده آبرسانی این شهر اختصاص یافته است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای اداری مهاباد گفت: شبکه آب و فاضلات این شهرستان با قدمتی بیش از ۲۰۰ سال فرسود و هدر رفت آن قابل توجه و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای ارتقا کیفیت آب و آبرسانی به تمام مناطق شهری و روستایی پروژه ۱۴۱ روستا با شتاب خوبی در حال انجام بوده و طی ماه آینده آبرسانی به ۶ روستا افتتاح خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین فنس کشی اطراف سد مهاباد، یکی از اولویت‌های اصلی ما برای سال آینده است که در سال‌های گذشته علی رغم حساسیت موقعیت این سد نادیده گرفته شده است.

عباسی بر دفع بهداشتی فضولات روستا‌های بالادست سد مهاباد تاکید کرد و گفت: این سد منبع اصلی تامین آب شرب شهروندان بوده و ضروری است اقدامات امنیتی و بهداشت در اطراف سد لحاظ و برای این مهم برنامه‌های اجرایی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به قطعی‌های برق در نیز گفت: راه اندازی یک پست ۱۳۲ برق در مهاباد درخواست شده و از طرفی با اجرای طرح برق سانی شرکت پتروشیمی و وارد مدار شدن مازاد آن انتظار داریم برای تابستان سال آینده کمترین قطعی را داشته باشیم.

عباسی با اشاره به بخش بهداشت و درمان نیز گفت: روند احداث پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و تامین اعتبار آن پیگیری و تلاش می‌کنیم طبق برنامه زمان بندی آن را به اتمام برسانیم.

وی تاکید کرد: اصلاح نقاط حادثه خیز و چهار باند کردن محور‌های مهاباد به میاندوآب و مهاباد به ارومیه در سال آینده به اتمام رسیده و شاهد کاهش حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی خواهیم بود.

در ادامه جلسه مدیران تعدادی از دستگاه‌های اجرایی میزان آمادگی خود را برای تعطیلات نوروزی و پذیرایی از مهمانان نوروزی گزارش دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.