فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مطالبه گری حق مردم است، اما مطالبات نباید مخرج مشترکی با اهداف دشمنان داشته باشد.

سردار حبیب شهسواری امروز در جلسه شورای اداری مهاباد گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم طبق قانون حق دارند درخواست‌های خود را آزادانه بیان کنند، اما این درخواست نباید به کام دشمنان و در راستای اهداف آن‌ها باشد.

وی اضافه کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم جایگاه پیدا کردند و مردم‌داری و رسیدگی به مشکلات آن‌ها باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش بازار تحولات اجتماعی و اقتصادی گفت: بازاریان ناموس اقتصاد کشور هستند و در طول دوران‌های مختلف و در تمام تحولات نقش مهمی در حرکت چرخ‌های اقتصادی کشور ایفا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیز بازاریان پایه اصلی تامین مواد لازم برای جبهه‌های نبرد بود و بازاریان در دوران قبل از انقلاب، حین انقلاب و پس از انقلاب پشتیبان امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند و این انقلاب با حمایت بازاریان شکل گرفت و قدرت پیدا کرد.

سردار شهسواری با اشاره به سفر رئیس جمهور به مهاباد گفت: در حالیکه برخی‌ها نظر به عدم انجام این سفر داشتند، اما رئیس جمهور با حضور در مهاباد پیام مهم وجود امنیت و اقتدار از این نقطه به تمام جهان مخابره کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد: مردم مهاباد نیز مانند همیشه با خونگرمی و مهربانانه از رئیس جمهور و هیات همراه استقبال و میزبانی کردند و هیات دولت را بی نظیر بدرقه کرند تا در تاریخ این مرز و بوم به یادگار بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.