سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: بیش از هزار میلیارد تومان طرح در سفر رئیس جمهور به مهاباد به تصویب رسیده است.

امیر قادری در جلسه شورای اداری و در جمع مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با قدردانی مجدد از مردم مهاباد برای استقبال پرشور و تاریخی از شخص رئیس جمهور گفت: در سفر حجت الاسلام رئیسی به این شهرستان طرح‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش راهسازی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، محیط زیست و آموزش و پرورش به تصویب رسید.

وی می‌گوید: با وجود آنکه در سفر‌های استانی به طرح‌های کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتباری اختصاص پیدا نمی‌کند، ولی در این سفر برای تکمیل بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد که از مطالبات مردم در این سفر بود و کمتر از ۵۰ درصد پیشرفتی فیزیکی داشت، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری مهاباد به کلنگ زنی مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد نیز اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به مهاباد بود که در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی آن آغاز شد که پیش بینی می‌شود در کمتر از ۱۸ ماه آینده به اتمام برسد.

قادری همچنین از سفر استاندار آذربایجان غربی در روز‌های آینده به مهاباد نیز خبر داد و گفت: در این سفر نیز پیش بینی شده حدود ۱۰۰ طرح در زمینه‌های مختلف برای توسعه و آبادانی بیشتر این منطقه به تصویب برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.