معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی در تابستان باید آمادگی کامل داشته باشند و پیشگیرانه عمل کنند.

خشایار صنعتی گفت: موقعیت جغرافیایی این شهرستان بستر حوادث طبیعی و غیرمترقبه بوده که نیاز است دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با آن برنامه ریزی مدون و پیشگرانه داشته باشند.

وی گفت: بافت کلی شهرستان خطر پذیر بوده و احتمال وقوع حوادث طبیعی باتوجه به موقعیت خاص این شهرستان هر لحظه امکان پذیر است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: پیگیری و مطالبات مسئولان ادارات مختلف در راستای مقابله و جلوگیری از وقوع حوادث و نحوه واکنش در حین این بلا‌ها نیز قابل قبول نیست و باید با جدیت برای ارتقای امکانات مقابله با اتفاقات در هنگام حادثه پیگیری شود.

صنعتی گفت: در قالب بسته پیشنهادی مشکلات و ضعف‌های شهرستان در بخش امکانات و تهدید‌های موجود در جریان سفر رئیس جمهور تدوین و ارائه شده که در سفر استاندار نیز تحویل مقام استانی خواهد شد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری و آمادگی دستگاه‌های مختلف و استفاده از تجربیات سال‌های گذشته در وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی امسال از بروز معضلات مختلف جلوگیری شود.

در ادامه جلسه هریک از مدیران دستگاه‌های اجرایی تمهیدات و اقدامات مقابله با بحران و آمادگی در برابر حوادث را ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.