فرماندار ویژه مهاباد گفت: زیرساخت‌های لازم خدماتی و رفاهی برای شهر‌های تازه تاسیس از جمله گوگ تپه فراهم می‌شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای اداری با محوریت بررسی مشکلات شهر تازه تاسیس گوگ تپه گفت: تبدیل شدن بخش‌های بزرگ به شهر نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم بوده و نیاز است حمایت‌های ویژه از این مناطق در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: امکانات بهداشتی، فضا‌های آموزشی و بهداشتی و استقرار نیروی انتظامی در کنار حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌هایی است که براساس اولیت در گوگ تپه فراهم خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: تسریع روند احداث مخزن آبرسانی به ظرفیت ۲ هزارمترمکعب و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، احداث فضای ورزشی با سه میلیارد تومان اعتبار و تکمیل پروژه مدرسه ۹ کلاسه از دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان این منطقه است.

شهردار گوگ تپه نیز در این مراسم گفت: امسال ۱۲۰ درصد بودجه شهرداری بالغ بر ۶ میلیارد تومان محقق شده و برای بودجه سال آینده نیز ۸.۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

فایق مصطفی نژاد اضافه کرد: امسال آسفالت پنج هزار متر مربع، احداث هزار و ۵۰۰ متر پارک ملی، جدول گذاری به طول ۲ هزار متر صورت گرفته و از ۳۰۰ تن آسفالت رایگان اخذ شده نیز ۳۵ تن آن بکارگیری شده است.

وی بیان کرد: برای سال آینده احداث فاز نخست پارک جنگلی گوگ تپه و آسفالت و جدول گذاری سه برابر سال جاری در برنامه کاری پیش بینی شده است.

گوگ تپه با حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت در سال ۱۳۹۶ به شهر تبدیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.