رئیس کمیته نظامی ناتو اعلام کرد که این ائتلاف نظامی برای رویارویی مستقیم با روسیه در صورت عبور از خط قرمزها آماده است.

راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی پرتغالی گفت که بلوک تحت رهبری آمریکا برای رویارویی مستقیم با روسیه آماده است.

به گزارش تاس، او در پاسخ به سوالی در این باره گفت: ما آماده‌ایم. ناتو تنها در صورتی پاسخ خواهد داد که روسیه با حمله به یکی از کشور‌های عضو ناتو از خط قرمز عبور کند.

این مقام نظامی تاکید کرد که ناتو باید آمادگی بیشتری داشته باشد، زیرا در حال حاضر روسیه ابتکار عمل نظامی را در دست دارد.

او افزود: اینکه دشمن شما سلاح‌های بهتری دارد، مشکل دشمن نیست، مشکل شماست. 

در این مصاحبه همچنین موضوع معرفی «اقتصاد زمان جنگ، اما در زمان صلح» مطرح شد، با این حال، بائر اعتراف کرد که این روند دشوار خواهد بود.

گفتنی است مسکو بر این باور است که غرب به دلیل تلاش برای گسترش ناتو به مرز‌های این کشور باعث ایجاد یک تهدید جدی علیه منافع ملی روسیه شده است و همین امر نیز در نهایت به جنگ منجر شد.

از زمان آغاز جنگ اوکراین کشورهای عضو ناتو خصوصا آمریکا تلاش گسترده‌ای را برای تامین تسلیحات نظامی برای این کشور و اعمال تحریم‌های شدید علیه روسیه انجام داده‌اند.

برچسب ها: ناتو ، جنگ اوکراین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
فقط یه باد معده ی امریکا کل روسها را به فضا خواهد برد.روسیه با ان همه اِحن و تلوپ مثل خر در مقابل اوکراین کوچولو در گِل مانده عرضه ی نبرد با امریکا را دارد!همون ارتش صدامی که در عرض فقط ۲هفته در مقابل امریکا نابود شد میتوانست روسیه ی امروزی را بخاک عراق اضافه کند .روسها انروزی که شوروی بودند در مقابل چند گروه کوچک افغانی با سلاحهای انفرادی و اسب شکست مفتضحانه ای خوردند که در تاریخ بینظیر و نادر است .حالا بخان در مقابل امریکایی بایستند که یکتنه در ان واحد میتواند با تمام دنیا درگیر و پیروز شود.البته تمام اینها را پوتین و روسها خوب میدانند و مطمئنا کاری نمیکنند که باعث نابودی خودشان بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
انصافاً احسنت به ساقیت
از ادب نداشته ات هم معلومه که چه نوع موجودی هستی
آمریکا هم در افغانستان با ذلت شکست خورد
روسیه در حال حاضر با کل ناتو در حال جنگ است
روسیه 10 هزار بمب اتم و موشک هسته ای دارد اگر یک گلوله به طرف خاک روسیه شلیک شود تمام اروپا و آمریکا تبدیل به خاکستر و ویرانه خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بسم الله.بفرما شروع کن.ولی شما غربی ها از خودت مایه نمی گذارید و فقط قصد به جان هم انداختن مردم منطقه برای رسیدن به اهداف شوم و شیطانی تان هستید،خدا ریشه شما شیطان پرستان را بکندد.انشالله
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۲۱:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگر روسیه و ناتو با هم درگیر شوند . ایران قسمتی از زمین بازی است و اربابان دنیا سعی می کنند در زمین دیگران با هم دست و پنجه نرم کنند .مثل افغانستان . عراق . سوریه . یمن . این اواخر هم ایران مستعد این بازی است .مسولان حواستان باشد توی این بازی نیافتند .
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۱:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ناتو هیچ غلطی نمی‌توانند بکند. چون در آنصورت چین هم وارد کارزار خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل هدایت نیا
۱۷:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
غرب و شرق تو سر هم بزنند مشکلی نیست وقتی با هم اتفاق نظر دارند مشکل است آنوقت ملت ها ی جهان سوم باید تاوان پس دهند پیروزی غرب ضرر بیشتری دارد ما از فرصت ها باید بیشترین استفاده را ببریم تا قدرت باز دارندگیمان افزایش دهیم در جنگ های گذشته کشور ما قوی نبود و با چند هزار سرباز هندی و بنگالی اجیر شده توسط انگلیس اشغال میشد و ملت تاوان سنگینی بابت جدال بین قدرت های درگیری می‌داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ناتو و غرب از شیطان دستور گرفته و یواش یواش دنیا را به طرف جنگ و ویرانی هدایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ناتو همین الانم داره به همراه اوکراین داره با روسیه میجنگه، باز روسیه زورش میچربه، وای به حال روزی که قرار باشه از سلاح های هسته ای و ممنوع علیه اروپا استفاده کنه، بعید میدونم اروپا توان ایستادگی جلوی روسیه رو داشته باشه.
Spain
کرامت سلیمی
۱۰:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
در اینده ای نزدیک ، شهرهای مهم روسیه از جمله مسکو  توسط موشک و هواپیما مورد حمله قرار خواهد گرفت و روسیه هم نمی تواند هیچ عکس العملی نشان د هد و تلافی کند.

فقط یک مشکل حل نخواهد شد و ان هم اینکه با بمباران شهرهای روسیه و ناتوانی روسیه در مقابل حمله به شهرهایش، باز هم رسانه ها سلاح هسته ای را باور خواهند داشت و باز هم به انتشار اخبار بیهوده در مورد سلاح هسته ای و موضوع برجام ادامه خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۱:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چرا روسیه نتواند هیچ پاسخی بدهد ؟؟!!!!
تمام شهرهای اروپا و آمریکا در تیررس موشکهای روسیه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
کرامت سلیمی آخر دیوانه بعضی از امپراطوری هم بودند که باروت رو قبول نداشتند اما چنان قدرت انفجاری داشت که کشورشان رو با خاک یکسان ساخت.
مشکل شما این هستش که آنچه که به ضررتون باشه شما ها حاضر به قبولش نیستید
حالا انفجار یک کیلوگرم اورانیوم غنی شده هزاران برابر قوی تر است
Germany
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
اورانیوم غنی شده ای در کار نیست و فقط یک بازی سیاسی برای ادامه دادن مذاکرات بیهوده برجام است.

زمان اموزگار بزرگه و به زودی همه جیز را نشان خواهد داد.

گره برجام فقط حیثیت و ابروی ابرقدرتهاست.

پایان برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح هسته ای.
Germany
کرامت سلیمی
۱۲:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
باروت برای همه قابل رویت و دسترسی است اما اورانیوم غنی شده را هیچکس رویت نکرده است.
آخرین اخبار