نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام احمد ابراهیمی در مسجد بزرگ‌ و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام احمد ابراهیمی امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران گفت: معظم له در دیدار با کارگران فرمودند دولت برنامه های مهمی در میسر اقتصاد دارد که دستگاه ها و مردم باید دست در دست نهند تا اجرایی شود.

او گفت: هدف از دیدار با معلمان برجسته شدن نقش آنها بود تا هر خانواده و جامعه به معلم با افتخار نگاه کند.

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی وزارت آموزش پرورش با عظمت و آینده ساز است که از امروز می توان آینده کشور را حدس زد لذا دانش آموزان امانت در اختیار معلمان هستند که باید به ارزش افزوده علمی و اخلاقی تبدیل شوند.

امام جمعه موقت کوهبنان می گوید :چند روز پیش شاهد بودیم که صدای مشکلات مردم زرند و کوهبنان در مجلس پیچید لذا باید از نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان که در صحن علنی مجلس خواستار حل مشکلات شهرستان کوهبنان شد تشکر و قدر دانی کنیم.

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی نماینده مردم زرندو کوهبنان در صحن علنی مجلس خواستار پیگیری راه کوهبنان به زرند ، تاسیس کارخانه سرب و روی کوهبنان ، حل بحران آب زرند و کوهبنان ، پیشنهاد انتقال آب خلیج فارس به حوزه زرند و کوهبنان سامان دهی حقوق کارگران معادن شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

او می گوید: امید داریم  هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره برداری جاده کوهبنان به زرند باشیم و با احداث کارخانه ها سرب و روی مشکل اشتغال جوانان شهرستان حل و فصل شود.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: استان کرمان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم شهدای روحانی تقدیم اسلام و انقلاب کرده که در روز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه کنکره شهدای روحانی و دو شهید حرم رضوی در مصلای کرمان برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی می گوید: از طرف ناحیه مقاومت بسیج به منظور بالا بردن آمادگی و توان بسیجیان رزمایش به یاد سردار شهید حجازی با شعار بسیج ، امنیت و اقتدار با حضور بسیجیان گردان ها در حال برگزاری است.

به گفته خطیب جمعه کوهبنان ارتقای سطح هم افزایی بین سپاه و دستگاه های خدمت رسان و تقویت روحیه ایثار و شهادت‌ و اعلام آمادگی بسیجیان در تمام صحنه ها در برابر دشمنان از اهداف رزمایش است که بایداز فرمانده سپاه و بسیجیان قدردانی کرد.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت : ۲۴ اردیبهشت سالروز لغو امتیاز توتون و تنباکو به فرمان میرزای شیرازی است که بزرگترین ضربه را بر انگلیس وارد کرد.

او می گوید: امروز به همت سپاه پاسداران ، خیریه سجادیه ، بسیج جامعه پزشکی و بهداشت و درمان شهرستان کوهبنان تعدادی پزشک ویزیت رایگان بیماران را عهده دار هستند که جا دارد از مسئول خیریه سجادیه تشکر کنیم.

برچسب ها: نماز جمعه ، بسیجیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار