امام جمعه موقت کوهبنان گفت: مطالبه عمومی مردم از دولت چهاردهم بهره جستن از تیم اقتصادی و اجرایی قوی است.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: تنها راه نجات کشور از وضعیت موجود اقتصاد مقاومتی است زیرا معیشت مردم دغدغه اصلی مقام معظم رهبری می باشد مطالبه عمومی مردم از دولت چهاردهم بهره جستن از تیم اقتصادی و اجرایی قوی است.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی درنمازجمعه این شهر گفت: برای امان ماندن از نحسی ها قربانی کردن ، دعا کردن ، نذری دادن ، توسل به اهلبیت سفارش فراوان شده است.  

 

وی تاکید کرد:در آستانه شهادت حضرت رقیه (س) سه ساله امام حسین (ع) قرار داریم در حالی که این عزیز در جریان کربلا حضور داشت.

امام‌ جمعه موقت کوهبنان افزود: سید الشهدا برای احیای امر به معروف و نهی از منکر همچنین پایداری دین مبین اسلام قیام کرد و اهلبیت خود را به کربلا برد و فدا نمود تا دین اسلام جاودانه بماند.

وی افزود: روز یک شنبه روز حمایت از صنایع کوچک مولد اشتغال نامگذاری شده در حالی که صنایع کوچک باعث رشد و توسعه کشور می شوند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری شعار سال چراغ راه را به ما نشان می دهند مسئولین باید در راستای رشد اقتصاد و راه اندازی صنایع کوچک مساعدت کنند.

وی یادآور شد: تنها راه نجات کشور از وضعیت موجود اقتصاد مقاومتی است زیرا معیشت مردم دغدغه اصلی مقام معظم رهبری می باشد مطالبه عمومی مردم از دولت چهاردهم بهره جستن از تیم اقتصادی و اجرایی قوی است.

حجت الاسلام کاظمی بیان کرد: ۲۳ مردادماه روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده که بواسطه پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه به این عنوان نامیده شده جا دارد یاد و خاطره سردار دلها و اسماعیل هنیه از شهدای جبهه مقاومت را گرامی بداریم.

وی گفت: منشا خوی تروریستی رژیم صهیونیستی در قران بیان شده قومی که بعلت دنیا دوستی و دنیا پرستی از مرگ هراس دارند لذا از جنگ رودرو هراس دارند و همواره در صدد خنجر زدن از پشت و ترور هستند.

 

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: رژیم کودک کش صهیونیستی به دست توانای رزمندگان جبهه مقاومت نابود خواهد شد.

 

برچسب ها: نمازجمعه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.