کاروان اورژانس رفسنجان در قالب ۹ نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی، ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی عازم مرز کرمانشاه شدند.

 

دکتر وحید محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در آیین بدرقه کاروان اعزامی اورژانس پیش بیمارستانی به مرز کرمانشاه گفت: همه ساله و بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد اربعین تعدادی از کارکنان شاغل در اورژانس پیش بیمارستانی برای پوشش فوریت‌های پزشکی به مراسم بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند که امروز نیز ۹ نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمت‌رسانی زائران حسینی به مرز اعزام می‌شوند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی؛ افزود: طی سال‌های اخیر کمترین میزان شکایت مردمی از این قشر زحمت کش در دانشگاه انجام شده است.

دکتر محمدی شاهرخی تصریح کرد: در سه سال اخیر زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیماران در سطح شهر رفسنجان از ۱۱ دقیقه به ۸ دقیقه و در جاده‌ها از ۲۱ دقیقه به ۱۱ دقیقه کاهش یافته است که بسیار ارزشمند و مهم است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای کاروان اعزامی، بیان کرد: همکاران اعزام شده تا پایان مراسم اربعین در مرز کرمانشاه به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار