اتحادیه مشاغل اردن از دولت این کشور خواستند در اعتراض به یورش نیرو‌های اشغالگر به مسجد الاقصی، سفیر رژیم صهیونیستی از امان اخراج شود.

اتحادیه‌های مشاغل در اردن، از دولت این کشور خواستند در اعتراض به یورش نیرو‌های اشغالگر به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران و معتکفان، تصمیمات و اقدامات جدی و فوری در قبال اشغالگران اسرائیلی اتخاذ کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری معا، اتحادیه‌ها در بیانیه‌ای از مازن ارشیدات، رئیس شورای اصناف اردن خواستند سفیر اسرائیل اخراج شود، سفیر اردن فراخوانده و هرگونه همکاری و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر متوقف شود.

در بیانیه اتحادیه ها، همچنین از اتحادیه عرب خواسته شده است به سرعت برای متحد کردن صفوف عرب‌ها و اتخاذ تصمیمات جسورانه در محکومیت این جنایت‌ها و تجاوز‌ها و توقف هر گونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اقدام کند.

این اتحادیه‌ها همچنین از اتحادیه‌های صنفی عربی خواستند با کمک اصناف خود گامی بردارند و ‌دولت های عربی را که روابط خود را با رژیم اشغالگر اسرائیلی عادی کرده اند، تحت فشار قرار دهند.

شورای اصناف اردن همچنین سکوت کشور‌های عربی و جامعه بین المللی در قبال جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین را محکوم و تاکید کرد که اشغالگران قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارند.

شورای اصناف اردن از ایستادگی قهرمانانه ملت فلسطین و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر، به ویژه فلسطینیان مستقر در مسجد الاقصی و قدس، تمجید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار