سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مدیریت تیم برای بازیکنان در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان پاداش در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: فردا با توجه به این که فصل طولانی را پشت سر گذاشته ایم باید به مصاف ذوب آهن، آخرین حریف خود در لیگ برتر فوتبال برویم. در حال حاضر شرایط به شکلی است که همه تیم‌ها از طولانی شدن مسابقات لیگ برتر فوتبال خسته شده اند، اما تیم مس رفسنجان روی رتبه تیم‌ها متمرکز نشده‌  است و فردا برای آبروی خودمان به میدان می‌رویم تا  جایگاه بهتری در لیگ برتر داشته باشیم.  برای بازی فردا تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم خود را در اختیار نداریم، با این وجود کادر پزشکی تیم ما در حال تلاش هستند تا تعداد بازیکنان مصدوم را به حداقل برسانند. قرار است تا قبل از بازی و تا ساعت ۱۴ فردا شرایط بازیکنان را به ما اعلام کنند.

او در خصوص این که آیا با بازیکنان اصلی مقابل ذوب آهن بازی می کنند، گفت: این بازی برای ما هیچ تفاوتی با بازی هفته گذشته ندارد. با توجه به این که شاید شرایط ما در جدول تثبیت  شده است، اما برای ما هیچ تفاوتی چه از لحاظ کیفیت و چه از نظر انگیزه نخواهد داشت.

ربیعی خاطرنشان کرد: مدیریت تیم برای بازیکنان در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان پاداش در نظر گرفته است و مطمئنا با تمام جدیت و قدرت در این بازی حاضر خواهیم شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.