مربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: قبل از فوتبال باید به مسئله خوزستان اشاره کنم و به نظرم باید یک تصمیم در این خصوص گرفته شود و صحبت کردن درباره این مسئله و رخ ندادن هیچ اتفاقی  برای همه سخت شده است و این مسئله از فوتبال بسیار مهم تر است. مردم خوزستان در رنج هستند و کل مردم ایران در خصوص مشکلات خوزستان ناراحت هستند.

او ادامه داد: در این هوای گرم و رطوبت بالا حتی بازیکنان صنعت نفت نیز تحت فشار قرار گرفته بودند و ربیعی سرمربی مس در طول هفته تاکیدی زیادی داشت باید این بازی را کنترل کنیم تا از ۲۰ و ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی عبور کنیم و بازیکنان این مسئله را به خوبی انجام دادند و همچنین در زمان خوبی نیز به گل رسیدیم و بازی را تحت کنترل داشتیم و فرصت خاصی را نیز به تیم خوب صنعت نفت ندادیم، اما متاسفانه بر اثر غفلت گل خوردیم و در این خصوص ما امسال امتیازات زیادی را از دست داده ایم. به کادرفنی صنعت نفت و بازیکنان این تیم نیز خدا قوت می‌گویم. بازی خوبی بود، اما کاملا تحت تاثیر گرما و رطوبت هوا بود.

سرآسیایی درباره صحبت های ربیعی از جایگاه تماشاگران گفت: من لب خط بودم و زیاد به این موضوع اشراف ندارم. این اتفاق طبیعی است و من صحبت‌های او را انتقال می‌دادم. من خیلی دیده‌ام مربیانی که محروم هستند نکات را انتقال می‌دهند.

او درباره داوری این بازی بیان کرد: برای چندمین بار است که از یک داور لیگ پایین‌تر در بازی ما استفاده می‌شود. شاید شرایط ما و نفت آبادان در معرض سقوط به لیگ دسته یک نباشد، اما واقعا ما نمی‌توانیم اشتباهات این داوران را قبول کنیم تا تجربه آن‌ها بیشتر شود. فکر می‌کنم این اتفاق باید جای دیگری بیفتد. ما چوب این مسائل را می‌خوریم، چون در چند بازی تیم ما این اشتباهات رخ داده است و  برای مردم رفسنجان قرار گرفتن تیم مس در رتبه‌های بالایی جدول لیگ برتر فوتبال بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار