سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم مقابل پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پدیده خراسان اظهار کرد: به تیم پدیده خیر مقدم می‌گویم. این آخرین بازی ما در این فصل در رفسنجان است و امیدواریم که از فصل آینده روی چمن طبیعی بازی کنیم. باید از تمام دست‌اندرکاران هم که در این فصل زحمت کشیدند تا ما بازی‌های خود را پشت سر بگذاریم، تشکر کنم و برای فصل آینده نیز با تلاش مدیران استانی و صنایع مس و همچنین مدیران باشگاه، برای اعتلای نام مس و فوتبال رفسنجان کار کنیم.

کارشناسان داوری معتقدند جعفری در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نباید اخراج می شد

او درباره مصدومان و محرومان تیمش مقابل پدیده گفت: قائم اسلامی‌خواه و کریم‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و همچنین در بازی قبلی هم حسن جعفری کارت قرمز گرفت. من کسی نیستم که درباره داوری زیاد صحبت کنم، اما گاهی صحبت نکردن باعث برداشت اشتباه می‌شود. حالا که به انتهای لیگ رسیده ایم، باید بگویم کمی در حق مس رفسنجان اجحاف شده است. به خصوص در بازی قبلی که حسن جعفری به اعتقاد خیلی از کارشناسان داوری به اشتباه کارت گرفت.

او ادامه داد: ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم که داوران جوان باید صاحب تجربه شوند، اما نباید در حق تیم ما هم اجحاف شود. ما ۲۸ بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی انجام داده ایم که حتی یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. این مسئله در ذهن هواداران ما  سوال ایجاد می‌کند. گلایه‌ای در این خصوص نداریم. جایگاه تیم‌ها را در جدول نگاه کنید که با یک برد یا باخت، چند پله جابه‌جا می‌شود. به غیر از سه تیم اول جدول که از سایر تیم ها فاصله گرفته‌اند، جایگاه سایر تیم‌ها با یک برد یا باخت تغییر زیادی می‌کند. مثلا اگر یک پنالتی برای شما گرفته شود و پیروز شوید، از رتبه دهم به رتبه هفتم می‌رسید. برای مس رفسنجان در برخی از بازی‌ها اتفاقاتی افتاد که نباید رخ می‌داد، با این حال ما مسئولیت نتایج‌مان را قبول می‌کنیم. درباره حسن جعفری همانطور که گفتم حق او در بازی قبلی اخراج نبود. در بازی قبلی یک موقعیت از همان ناحیه که جعفری اخراج شد برای تیم حریف ایجاد شد که اگر گل شده بود، نتیجه تغییر می‌کرد و تاثیر این اتفاق را می‌دیدید. بازی ما با صنعت نفت پر موقعیت نبود. تیم صنعت نفت مقابل ما دو موقعیت داشت که یکی از آن‌ها گل شد و دیگری همان صحنه ای بود که پشت مدافع ما به وجود آمد. ما از جامعه داوری حمایت می‌کنیم، اما امیدواریم که عدل و انصاف رعایت شود.

ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: امیدوارم که همه در صحت و سلامت باشند و در بازی فردا هم فارغ از هیجانات امیدواریم که بازی خوبی شاهد باشیم و بتوانیم امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.