سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر مس رفسنجان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت: بازی سختی در این شرایط آب و هوایی داشتیم. تمام توان ما همین بازیکنان بود که مقابل مس بازی کردند. به خاطر فشردگی مسابقات بازیکنان خسته و فرسوده شده‌اند. روز قبل از بازی هم ۴، ۵ بازیکن ما سرما خوردند. از طالب ریکانی هم تشکر می‌کنم که با وجود بیماری داوطلب بازی شد و به تیم کمک کرد.

پورموسوی افزود: به تیم مس رفسنجان هم تبریک می‌گویم که به خواسته‌اش رسید و فقط برای کسب یک امتیاز آمده بود. آن‌ها در دفاع پر تعداد بودند و چشم به ضد حملات داشتند. متاسفانه در شرایطی که هافبک وسط ما مصدوم شده بود و بیرون از زمین بود، غافلگیر شدیم و گل خوردیم. بعد از گل خودمان را پیدا کردیم و توانستیم بازی را مساوی کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سوال که تصمیمات داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود یا خیر گفت: ما نسبت به سوت‌های داور معترض بودیم. فکر می‌کنم تصمیمات داور در نتیجه تاثیرگذار نبود و اشتباهات برای هر ۲ طرف بود و هر ۲ تیم ضربه خوردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار