سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم مقابل پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی مقابل پدیده اظهار کرد: به دلیل بازی بسیار خوب تیم پدیده به دوست خوبم مهدی رحمتی، سرمربی پدیده و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. دیروز نیز نوید یک بازی خوب از ۲ تیم را به دلیل نداشتن استرس سقوط به دسته پایین تر داده بودم و هر ۲ تیم نیز  بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تیم ما اشتباهاتی در جریان بازی داشت، اما ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه پدیده ایجاد و سعی کردیم موقعیت گلی به حریف ندهیم و به دلیل تلاش وافر بازیکنانم و انجام دادن وظایفشان در بازی به آن‌ها خداقوت می‌گویم. برای ما این بازی تمام شده است و باید خودمان را  برای آخرین بازی در لیگ برتر فوتبال آماده کنیم.

او ادامه داد: برگزاری بازی‌های لیگ برتر بسیار طولانی شده و تیم‌ها را تا حدودی مستهلک کرده است، اما تیم ما در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب کرد و حتی هفته پیش نیز باید مقابل صنعت نفت آبادان پیروز می‌شدیم، بر اثر یک غفلت گل خوردیم و بازی با تساوی تمام شد. اگر در آن بازی پیروز می‌شدیم ما ۲ رتبه بالاتر از جایگاه فعلی در جدول لیگ برتر بودیم و به نظرم این اتفاقات برای تیمی که برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کرده، طبیعی است.

او در خصوص داوری بازی گفت: داور قضاوت خوبی در این بازی داشت و پیش از بازی مقابل پدیده هم گفتم که ۲۹ بازی در لیگ برتر است که  داوران برای ما پنالتی نگرفته اند ، اما داور در این بازی به صحنه‌ها بسیار نزدیک بود و در مجموع قضاوت خوبی داشت.

ربیعی در خصوص بازی کردن مجید نصیری در این دیدار بیان کرد: من بسیار خوشحالم که به یک جوان ۱۹ ساله در ۲ بازی اخیر تیم فرصت بازی کردن را دادم و او نیز توانست در این بازی گل بزند. معتقدم نصیری از بازیکنان  آیند‌ه دار مس رفسنجان و در برنامه هایم است که به بازیکنان جوان تیم فرصت بیشتری برای بازی کردن بدهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار