سخنگوی سازمان سنجش ضمن اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا گفت: این آزمون در ۵۶ شهرستان برگزار خواهد شد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان گفت: آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ در صبح روز شنبه، ۱۲ تیر در ۵۶ شهرستان برگزار خواهد شد.

او افزود: فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۰۰ آغاز و در‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه و زمان تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون

زرین آمیزی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز چهار‌شنبه، ۹ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت؛ لذا متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کنند. این امکان برای متقاضیانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند؛ لذا متقاضیان برای دستیابی به اطلاعات فوق، باید در ابتدا نسبت به عضویت در این سیستم برای بازیابی اطلاعات، اقدام کنند.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژ‌های اتخاذ کرده است.

او ادامه داد: بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۲۴ خرداد بصورت قطعی تایید شده، لازم است از روز یکشنبه ۳۰ خرداد لغایت روز سه شنبه، ۱ تیر  با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

زرین آمیزی بیان کرد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: متقاضیان این آزمون لازم است از روز یکشنبه، ۶ تیر به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا (قسمت سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا) مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان در سامانه مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار