شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شرکت پتروشیمی مهاباد از یکسال گذشته تاکنون مبلغ ۴ میلیارد ریال به بیمارستان امام خمینی این شهرستان اهدا کرده است.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: شرکت پتروشیمی مهاباد ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه UPS به منظور راه اندازی دستگاه ماموگرافی دوم و دستگاه پرینت فیلم رنگی برای بخش رادیولوژی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا کرده است.

او افزود: پتروشیمی مهاباد جز سرمایه‌های اصلی منطقه محسوب شده و انتظار داریم در تامین سایر دستگاه ضروری مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان را یاری دهند.

حسینی اضافه کرد: پتروشیمی این شهرستان قبل از این نیز هزینه تامین بیش از ۲۰۰ هزار عدد ماسک و وسایل حفاظت فردی مورد نیاز بیمارستان، مرکز بهداشت و فوریت‌های پزشکی و ستاد مقابله با کرونا شهرستان را به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۹۹ تامین کرده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پایان ضمن تشکر از خیرین این شهرستان بیان داشت: در طول یکسال گذشته خیرین شهرستان مهاباد بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد همیار و پشتیبان این شبکه بودند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.