امام جمعه مهاباد گفت: مردم نظارگر مناظره‌های انتخابات بود و اکنون انتظار دارند، وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب عملی شود.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت: مردم ایران اسلامی در ۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری با شکوه و پرشور مشارکت داشتند و اکنون انتظار دارند وعده‌های رئیس‌جمهور منتخب به‌ویژه در بخش اقوام و مذاهب عملی شود.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی از بصیرت و آگاهی زیادی برخوردار هستند و در روز‌های مهم و سرنوشت ساز با حضور خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به لزوم غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، افزود: این ایام می‌تواند زمان بسیار مناسبی برای مهارت آموزی دانش‌آموزان باشد، تا برای آینده خود حرفه و هنر خاصی فرا گیرند.

وی از خانواده‌ها خواست در این ایام از بیکاری فرزندان خود جلوگیری کنند و آنها را برای یادگیری شغلی حتی اگر درآمدی هم نداشته باشد، به بیرون از محیط خانه بفرستند و به آنان توصیه کنند در این ایام بیشتر به مطالعه بپردازند.

ماموستا امامی افزود: افراد از مشغول‌شدن بی‌هدف در فضای مجازی خودداری کنند، برخی فیلم‌ها و تصاویر که در این فضا به نادرست آپلود شده، نباید رویت و به دیگران انتقال داده شود.

وی اضافه کرد: برخی از پدر و مادر‌ها در طول شبانه روز چندین ساعت در فضای مجازی فعال هستند و انتظار دارند که فرزندان خودشان معتاد به فضای مجازی و بازی‌های موبایلی و کامپیوتری نشوند و در عمل چنین چیزی ممکن نیست.

وی افزود: این اعتیاد به فضای مجازی به اندازه‌ای شدت پیدا کرده است که برخی کارمندان، در سر کار هم به جای خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آنان سرگرم بازی و کلیک کردن برنامه‌های فضای مجازی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.