نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برق مراکز تولیدی بدون برنامه نباید قطع شد چراکه خسارت‌های زیادی به دستگاه‌ها و تجهیزات واحد‌ها وارد می‌کند.

سلام ستوده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مهاباد، گفت: باتوجه به مشکلات برق شهرستان به ویژه در بخش شهرک صنعتی این شهرستان مراحل نهایی مجوز احداث پست ۱۳۲ در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: همچنین طرح توسعه شهرک صنعتی و ایجاد فاز دوم شهرک برنامه ریزی شده و احداث هیچ واحد تولیدی به دلیل نبود زمین متوقف نخواهد شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تحقق شعار و کمک به امر تولید، اتاق فکری با حضور فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف تشکیل و گزارش‌های آن باید در کارگروه رفع موانع تولید مطرح شود.

ستوده با بیان اینکه اغلب مشکلات اداری در سطح شهرستان قابل حل است، افزود: مدیران باید همراه متقاضی، موارد مربوط به این امر را در مرکز استان پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اصل عدالت در پرداخت تسهیلات نیز افزود: بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه گذاران بازوی تولید و اشتغالزایی در جامعه هستند که بخش عمده مشکلات جامعه را می‌توانند برطرف کنند.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه گفت: عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی رضایت بخش نیست و به خوبی از سرمایه‌گذاران حمایت نمی‌شود.

حسن عباسی بیان کرد: مدیریت شهری تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: با توسعه و راه‌اندازی واحد‌های اقتصادی ضمن افزایش تولید، زمینه کاهش تورم، اشتغال‌زایی و کمتر شدن آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

در ادامه جلسه تعدادی از سرمایه‌گذاران و مالکان بنگاه‌های اقتصادی مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیش از ۱۰ هزار نفر جویای کار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.