مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده گفت: فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با تجهیزات پیشرفته آماده افتتاح شده است.

سیما قائمی مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده در بازدید مدیران حوزه بهداشت و درمان از این بیمارستان، گفت: این بیمارستان ۱۴۵ تخت داشت که در حال حاضر با ۴۰۹ تخت، هشت اتاق عمل، ۱۷ تخت بخش آی سی یو و اتاق زنان زایمان آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: از لحاظ شاخص ها، این مرکز دومین بیمارستان آذربایجان‌غربی است و بر اساس اعلام وزارت بهداشت از لحاظ تجهیزات، اولین بیمارستان شمال غرب کشور به حساب می‌آید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده از اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش بهداشتی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون پنج پروژه مهم در روستا‌ها در حال اجراست که ۶۰۰ میلیارد ریال برای آنها اختصاص داده شده است.

قائمی ادامه داد: این طرح‌ها در دولت سیزدهم کلنگ زنی شده و امروز با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی مقرر شده تا پایان سال تحویل مدیریت بهداشت و درمان شود.

وی گفت: افتتاح مرکز اورژانس فوریت‌های پزشکی شماره ۳ در سال ۱۴۰۲ یکی از اقدامات بسیار مهم در حوزه بهداشتی در مانی نقده بود که زمان رسیدن بر بالین مصدوم و بیمار را به حداقل رسانده که برای تجهیز آن با خرید یک دستگاه آمبولانس حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.