رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وجود ویروس کرونا در موج فعلی خطرناک‌تر و کشنده‌تر شده و طولانی شدن روند اپیدمی، رفتار‌های بخشی از جامعه را تغییر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با وجود آنکه ویروس کرونا در موج فعلی خطرناک‌تر و کشنده‌تر شده و طولانی شدن روند اپیدمی، رفتار‌های بخشی از جامعه را تغییر داده، دیگر برای ماسک و مواد ضدعفونی تقاضای زیادی نمی‌شود، وضعیت قرمز چندان باور نمی‌شود و جاده‌ها پذیرای تعداد بالای مسافران است.

او افزود: باور داشته باشید این اعداد همیشه روایتگر فوت دیگران نخواهد بود و ممکن است روزی رفتن خود ما و عزیزانمان را خبر دهد.

ابول نژادیان اظهار داشت: دوره چند ماهه مبارزه با کرونا موارد زیادی را عوض کرد، اما چیزی که عوض نشد فداکاری مدافعان سلامت، وارثان ایثار در خط مقدم محافظت از جان و سلامت مردم است، آن‌ها در این مدت سختی‌های فراوانی را به جان خریدند، فرسوده شدند، اما هیچگاه پا پس نکشیدند تا پیام‌آور سلامت باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: به ثمر نشستن تلاش‌های آن‌ها منوط به مشارکت همه مردم و نهاد‌ها در توجه به مراقبت‌های مهم بهداشتی است و امروز یاری‌گر آن‌ها باشیم شاید فردا دیر شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.