رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از دستگیری شکارچیان غیرمجاز خرگوش در این شهرستان خبر داد.

مسعود نوری پور ر ییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: همکاری عوامل انتظامی بخش شهیون در کشف جرائم زیست محیطی تا کنون نقش بسزایی در بازدارندگی و کاهش تخلفات این حوزه داشته است.

او  افزود:  به همت پرسنل انتظامی بخش شهیون این شهرستان، سه نفر شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار یک سر خرگوش نموده بودند، درحین جستجو و اقدام به شروع شکار مجدد در منطقه گردشگری دیونی دستگیر شدند و از آن‌ها یک قبضه اسلحه شکاری و لاشه جاندار مذکورکشف و ضبط گردید. 

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول به تنوع زیستی کم نظیر بخش شهیون اشاره کرد و ادامه داد:  شرایط خاص محیط زیستی این منطقه، وجود زیستگاه های متنوع و همچنین وجود انواع گونه های پستاندار، پرنده و آبزیان منجر به حضور برخی سود جویان در این منطقه می گردد لذا ماموران یگان حفاظت محیط زیست پیشگیری از این گونه تخلفات همواره در حال ماموریت های گشت و کنترل و پایش مناطق باشند.

آقای نوری پور ضمن  تشکر از همکاری ریاست و پرسنل انتظامی بخش شهیون گفت: پس از کشف تخلف صورت گرفته محیطبانان منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب در محل حاضر گشته و ضمن تایید تخلف زیست محیطی انجام شده نسبت به تکمیل مستندات و تشکیل پرونده قضایی در این خصوص اقدام نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.