رییس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز با اشاره به تصویب بسته تشویقی جدید برای رونق ساخت و ساز در این شهرستان گفت: تخفیف‌هایی ویژه به صورت پلکانی تا پایان دی ماه امسال در این بسته دیده شده تا جهشی در صنعت ساخت و ساز اهواز رقم بزند.

احمد دغاغله با اشاره به اهمیت پویایی در ساخت و ساز اهواز گفت: این بسته تشویقی به منظور حمایت از سازندگان، رونق تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران این صنعت در شورای اهواز تصویب شده است.

او افزود: در سال‌های گذشته چنین بسته تشویقی اواخر سال تصویب می‌شد اما برای رفاه حال مردم اهواز و سرمایه‌گذاران و امکان استفاده بیشتر از تخفیفات، امسال این بسته در نیمه اول سال ارائه و تصویب شد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز ادامه داد: این بسته حمایتی برای تمامی سازندگان از جمله شهروندان و انبوه سازان در نظر گرفته شده است.

آقای دغاغله می‌گوید: در این بسته برای شهروندان اهوازی و اعضای انجمن صنفی انبوه‌سازان و سازندگان که قصد احداث بنا و ساخت و ساز دارند در تمامی بخش‌های ساختمان سازی تخفیف اعمال شده است.

او افزود: با اجرای این طرح بیشترین تخفیف به صورت پلکانی اعمال می‌شود و تا دی ماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد، پس از آن عوارض با نرخ مصوب قبلی اعمال می شود.

 پیش از این شهرداری اهواز از کاهش ساخت و ساز در این شهرستان به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی خبر داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.