فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: برگزاری یادواره شهدا برای ترویج معنویت و اخلاق و معرفی الگو به جوانان است.

سرهنگ پاسدار علی جعفری گفت: با ظهور پدیده مبارک انقلاب اسلامی در دنیا دو دسته سلطه گر و سلطه پذیر بود که ظهور انقلاب اسلامی باعث شد که گفتمانی به نام گفتمان مقاومت شکل بگیرد که این گفتمان، گفتمان مدافعین مظلوم در مقابل ظالمین عالم بود. 

او می‌گوید: این گفتمان به برکت و رشادت رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس به عنوان یک الگو و سرمشق در دنیا تبدیل شد که امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو است چرا که گفتمان مقاومت را رایج کرد و امروز روزبه روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود. 

جعفری افزود: مدافعان حرم ما در یک دهه گذشته در دفاع از حرمین ائمه معصومین ع این گفتمان مقاومت، گفتمان مقابل ظالم ایستادن و دفاع از مظلوم را تبدیل به یک الگو برای آزادی خواهان جهان کردند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: در عصر کنونی که در گام دوم انقلاب هستیم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به همه به ویژه جوانان خواستار ترویج معنویت و اخلاق هستند و برگزاری یادواره شهدا برای ترویج معنویت و اخلاق و معرفی الگوی به جوانان است. 

به گفته او زندگی همه شهدا مکتب هستند و در مکتب شهدا درس آموزی و عبرت ها است مجالس شهدا صرف مجالس تاسف و تاثر نیست بلکه مجلس عبرت و درس آموزی است و ما باید این برنامه های مبارک برای معرفی شهدا و آشنایی جوانان با این شهدای عزیز تداوم داشته باشد و برگزاری یادواره شهدا مستمر سرلوحه کار همه عزیزان به ویژه بسیجیان باشد. 

مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهبید محمد تاجبخش با حضور مسئولین، خانواده محترم شهدا، رزمندگان و ایثارگران، بسیجیان، جوانان و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی ره شهرستان گتوند برگزار گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.