مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز ضمن تشرح آخرین وضعیت تامین سوخت مورد نیاز مواکب و خودرو‌ها در ایام اربعین گفت: سوخت در مرز چذابه بدون مشکل خاصی در حال انجام است و این روند تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

 علی اصغر چاغروندی  با اشاره به اقدامات انجام شده برای تأمین سوخت در اربعین  گفت: چهار جایگاه سیار برای عرضه سوخت در ایام اربعین حسینی در مرز چذابه تعیین شده است.

 او افزود: از چهار جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه ۲ جایگاه ویژه عرضه نفت و گاز، یک جایگاه مربوط به تأمین سوخت اتوبوس‌های درون شهری است که زائران را از پشت مرز به نقطه صفر مرزی انتقال می‌دهد و یک جایگاه سوخت سیار دیگر برای تأمین سوخت خودروهای امدادی از جمله آمبولانس‌ها در نظر گرفته شده است.

عرضه آزاد بنزین بدون کارت

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به فعالیت همه جایگاه‌های سوخت ثابت در مسیرهای منتهی به مرز چذابه گفت: جایگاه سوخت دیگری نیز در نزدیکی مرز چذابه قرار دارد که سوخت خودروها را بدون کارت تأمین و بنزین آزاد عرضه می‌کند؛ این جایگاه در حال حاضر فعال شده است.

آقای چاغروندی می‌گوید: همچنین چهار نفتکش سیار سوخت‌رسان برای زمانی که جایگاه‌ها شلوغ است در نظر گرفته شده‌اند تا بنزین را با قیمت آزاد و بدون نیاز به کارت عرضه کنند.

گاز مایع بدون محدودیت در اختیار مواکب قرار می‌گیرد

او  در خصوص توزیع گاز مایع موردنیاز مواکب گفت: مواکب به هر میزان گاز مایع نیاز داشته باشند تأمین می‌شود و سقفی برای آنها در نظر نگرفته‌ایم، البته باید از طریق سازمان تبلیغات اسلامی یا ستاد عتبات عالیات معرفی شوند تا گاز مورد نیاز آنها به صورت رایگان اختصاص یابد.

حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت گذرگاه مرزی چذابه از اول ماه صفر شروع شده است و تقریبا تعداد زائران نسبت به روزهای قبل رو به فزونی است.

از ابتدای صفر تا روز گذشته ۳۵۴ هزارو ۴۵۲ زائر از پایانه های مرزی استان تردد داشتند.

چذابه و شلمچه در استان خوزستان و مهران در استان ایلام سه گذرگاه رسمی و بین المللی تردد زائران اربعین حسینی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.