مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) از اقدامات نیروهای جهادی در راستای تامین امنیت مردم در مواکب و پارکینگ های پایانه های مرزی و پیشرفت ۸۰ درصدی  پروژه های عمرانی اربعین خبر داد.

سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در پایانه های مرزی و پارکینگ های این پایانه ها گفت: با توجه به مسئولیت بسیج سازندگی خوزستان در مدیریت پارکینگ های مرزی شلمچه و چذابه با ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار خودرو و گسترش این پارکینگ ها لزوم پایش ۲۴ ساعته به منظور تامین امنیت خودروها و مردم در مواکب  نصب ۱۵۰ چشم دوربین امنیتی در پارکینگ ها و جاده مواکب صورت گرفت.

سرهنگ موسوی با اشاره به آسفالت پارکینگ ها به متراژ ۹۰ هزار مترمربع در چذابه و ۲۵ هزار مترمربع در شلمچه از گسترش پارکینگ ها به وسعت ۳۰ هکتار گفت.

وی همچنین به پروژه های زیرسازی و آسفالت و اجرای جوی، جدول و آیلند وسط ۲۵ هزار متر مربع در شلمچه و کفپوش گذاری آیلند وسط جاده مواکب در چذابه به طول ۱۶۰۰ متر اشاره کرد.

سرهنگ موسوی همچنین به پایان  احداث سایبان های  جاده مواکب با سازه فولادی، مه پاش و سیستم سرمایشی اشاره کرد و گفت: خریداری و نصب ۴۵ کولر صنعتی در همین راستا صورت گرفت.

وی ضمن تاکید به برپایی موکب شهدای سازندگی در دو مرز شلمچه و چذابه گفت: برای  کمک به موکب های جهادی  اربعین تهیه مصالح ساختمانی در راستای حمایت  از ۲۱۰ موکب اربعین در شلمچه و چذابه انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار