سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ۴۱ مشترک شرکت توزیع نیروی برق خوزستان که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش دادند هر کدام به قید قرعه برنده ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی شدند.

کامران حدادی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ۴۱ نفر از مشترکان برق استان که از شهر‌های مختلف هستند که با کاهش بیش از ۱۵ درصد مصرف برق خود در مقایسه با دوره مشابه سال قبل در دومین قرعه کشی پویش با انرژی انتخاب و برند ۱۰ میلیون تومان جایزه شده‌اند.

حدادی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی که بر عهده افراد جامعه است افزود: در شرایطی که به دلیل گرمای بی‌سابقه مصرف برق به شدت افزایش یافته است یکی از موارد مسئولیت پذیری اجتماعی، صرفه‌جویی در مصرف برق و مدیریت مصرف است که در اموزه دینی ما هم مقوله صرفه جویی جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: هدف اصلی از اجرای پویش باانرژی، کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است که به همین منظور جوایز ارزشمندی از جمله صد‌ها خودرو و هزاران کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی برای مشترکان خوش‌مصرف در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطر نشان کرد: جوایز این پویش در چهار سطح خودرو، یک میلیارد ریال، ۱۰۰میلیون ریال و ۱۰میلیون ریال کمک‌هزینه خرید کالا به مشترکان اهدا می‌شود.

حدادی از برگزاری قرعه کشی چندین دستگاه خودروی سواری اتوماتیک در بین مشترکان کم مصرف خبر داد و گفت: یک هزارو ۵۰۰ جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی، ۱۰۰جایزه ۱۰میلیون ریالی و ۱۵۰هزار جایزه یک میلیون ریالی و همچنین هزاران بسته اینترنتی به مشترکینی که در این پویش شرکت کرده تعلق خواهد گرفت.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اعمال بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تخفیف در صورت حساب‌های مشترکان کم‌مصرف خاطرنشان کرد: از همه مردم استان درخواست می‌کنیم تا با مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف به پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.