مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: بیش از ۲ هزارو ۳۲۸ اداره و سازمان به کنتور‌های هوشمند مجهز شده‌اند که برق مصرفی این مراکز اداری پایش می‌شود.

علی خدری گفت: صنعت برق با شرایط سختی برای تامین برق پایدار روبرو است که جز با همکاری مشترکان امکان عبور از آن وجود ندارد.

خدری افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت، ادارات و نهاد‌های عمومی و دولتی در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری یعنی بعد از ساعت ۱۳، باید ۶۰ درصد از مصرف برق را کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه کنتور‌های هوشمند به طور اتوماتیک مصرف را رصد می‌کنند ادامه داد: چنانچه هریک از ادارات از بار پایه که برمبنای مصرف سال ۱۴۰۰ تعریف شده عبور کند، به طور اتوماتیک برق ان واحد اداری قطع خواهد شد.

خدری با اشاره به سخنان وزیر نیرو در مرکز دیسپاچینگ ملی اظهار کرد: ادارات پرمصرف برای وصل مجدد برق خود باید برای عدم تکرار تعهد دهند.

وی ضمن درخواست از تمام مدیران و مسئولان ادارات و سازمان‌ها به منطور مدیریت سیستم‌های سرمایشی تاکید کرد: ادارات باید از ساعت ۱۰ صبح مولد‌های برق خود را در مدار قرار دهند و پیش از پایان ساعت اداری تمامی سیستم‌های سرمایشی را خاموش کنند تا خللی در تامین برق پایدار به وجود نیاید.

بر اساس این گزارش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

برچسب ها: مصرف برق ، تامین برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار