رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۹۱ تن کالا‌های اساسی و ضروری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان مهاباد توزیع شد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام اساسی و در راستای کنترل بازار، توزیع مواد ضروری در دستور کار قرار گرفته که اثر محسوسی در کاهش قیمت‌ها داشته است.

این مقام مسئول در مهاباد با بیان اینکه تامین نیاز‌های اساسی مردم از اهداف ستاد تنظیم بازار است، افزود: امسال ۷۰ تن شکر باقیمت هر کیلوگرم ۷۳ هزار ریال، یک تن چای با قیمت ۴۰۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم و ۲۰ تن قند با قیمت ۶۸ هزار ریال در این شهرستان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اعلام اینکه این کالا‌ها در مناطق اصلی شهر به مردم شده، اضافه کرد: امسال تاکنون گوشت قرمز و گوشت مرغ دریافت نشده و برنج نیز طی ماه جاری با اطلاع رسانی بین مردم توزیع خواهد شد.

جهین تاکید کرد: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع این اقلام شکایتی داشته باشند می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.