معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: معلمان مهابادی در جشنواره کشوری دوسالانه تجارب برتر تربیتی خوش درخشیدند.

احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد ضمن تقدیر و تشکر از همه شرکت کنندگان و اعلام راهیابی دو اثر از شهرستان مهاباد به مرحله کشوری هشتمین جشنواره دوسالانه تجارب برتر تربیتی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هشتمین دوره این جشنواره به منظور دستیابی به اندوخته‌های تجربی مستند همکاران شاغل در مدارس اعم از مدیران، معاونان، معاونان پرورشی، مربیان پرورشی و مشاوران تربیتی و با هدف ترغیب به حضور فرهنگیان شهرستان در عرصه‌های پژوهشی – تربیتی برگزار می‌شود.

رحمانی افزود: ۲۷ اثر از شهرستان به دبیرخانه استانی ارسال شده بود که پس از داوری، ۲ اثر به مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در تابستان ۱۳۹۹ برگزار شد.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد همچنین تصریح کرد: آثار همکاران سوران پابرجا از دبستان ۷ تیر روستای قم قلعه و هیروعلی دوست آموزگار دبستان لاله، به همراه چهار نفر دیگر از سایر مناطق به عنوان منتخیبن مرحله استانی این دوره از جشنواره بودند.

در پایان از آقای سوران پابرجا و هیرو علی دوست با اهداء لوح و هدایا قدردانی شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.